شکایت از اداره پست

شما می توانید در این پست با «شکایت از اداره پست» آشنا شوید

نگارش شده توسط امیر یزدانی

نحوه شکایت از اداره پست چگونه است؟

برای اینکه به نحوه شکایت از اداره پست پی ببریم ابتدا باید ببینیم که این اداره خصوصی است یا دولتی؟

به طور مختصر بر اساس مواده 1 و 4 قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران که در سال 1395 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید این شرکت یک شرکت دولتی است.

لذا شکایت از شرکت های دولتی در صورتی که غیر مرتبط به امور تصدی گری آنها باشد باید در دیوان عدالت اداری صورت پذیرد.

منظور از تصدی گری برای شکایت از اداره پست چیست؟

منظور از تصدی گری برای شکایت از اداره پست این است که عملکرد هایی که اداره پست در راستای وظایف هکومتی انجام نمیدهد همچون قرارداد تامین و نگهداری ساختمان اداره پست یا …. لذا شرکت در امور تصدی گردی با شخص تعارض و تعاملی نداشته باشد چرا که اگر اختلاف حاصل شده بین ادارات یا شرکت های دولتی بر مبنای اختلافات ناشی از قرارداد ها یا هر گونه امور تصدی گری باشد باید در محاکم عمومی طرح دعوا صورت پذیرد.

برای این منظور باید از طریق سامانه ثبت دادخواست دیوان عدالت اداری اقدام گردد

اداره پست
اداره پست

جهت مشاوره برای ثبت دادخواست یا ثبت دادخواست دیوان عدالت اداری از اداره پست با تلفن همراه 09114600106 تماس حاصل گردد.

امیر یزدانی-عضو مرکز وکلاء قوه قضائیه شهرستان قم

موفق باشید

 
 

من را در اینستاگرام دنبال کنید

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

فرآیند خرید

شما در حال تکمیل فرآیند درخواست خرید متن قرارداد مربوطه هستید لطفا جهت ادامه فرآیند موس خود را بر روی این فرم قرار دهید.

فرآیند خرید

خواهشمند است درصورت اطمینان از خرید، مبلغ مربوطه را به شماره کارت 3031-5243-9974-6037 بانک ملی به نام امیر یزدانی واریز نموده و بر روی تکمیل فرآیند خرید کلیک نمائید.
تکمیل فرآیند خرید